donderdag 20 november 2014

blauw/kraft (1)

Vandaag kom ik met 3 kaartjes die allen gemaakt zijn met dezelfde sketch.
Ik heb het eigenlijk op dit moment zo druk dat ik niet eens toe kom aan het kaartjes plaatsen of
bloggen, vandaar dat de ik nu de kaartjes even snel plaats, want had dit de gehele week al willen doen, maar er kwam  niets van. Gisteren was mijn dochtertje jarig en moet het nu doen om op het laatste moment nog mee te kunnen doen met wedstrijden.
Daarnaast kan ik nog veel kaartjes plaatsen die al lang verzonden zijn, maar nog niet op het blog heb gezet + voorbeelden van kaartjes die ik op school probeer te maken met de kinderen.
Zodra ik meer tijd heb,zal ik weer trouwer bloggen en plaatsen.



Het afdrukje is gekleurd met inkt.
Het papier is van de zeeman.
Als versiering een gestanste vlinder, plakparels en bloemetjes


Met dit kaartje doe ik graag mee aan:
hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl  gebruik blauw en kraft
cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl  challenge 18 kaart na sketch + min. 1 mal gebruiken


13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart. Nog gefeliciteerd met je dochter.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog proficiat met je dochtertje!
    Mooie kaart met de schets van Cheerful Sketches...bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Jolanda nog gefeliciteerd met je dochter
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!
    Nog gefeliciteerd met je dochter!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtkaart Jolanda - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is ook zo mooi ! Ik zag net kaart nr 3 voorbijkomen met deze sketch.
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Wat een lief kaartje heb je voor je dochter gemaakt! Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create en graag tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt, ze zijn stuk voor stuk prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en de kleuren passen mooi bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches, succes!
    groetjes van Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart. Leuk omgezet met onze sketch in prachtig bij elkaar passende kleuren :)
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje!!
    Een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ja druk druk heb dat zelf ook ben nu een rondje blogs aan het doen . Ik lig toch achter!!! Maar kom er wel.Dit kaartje is schitterend mooi met het blauw op kraft steekt schitterend af.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda