dinsdag 23 september 2014

zwart/wit + 1 kleur en bedankje

Normaal gesproken als ik deze uitdaging zag, sloeg ik hem over omdat ik het eigenlijk best wel een hele moeilijke opdracht vond, maar heb dit keer zo iets gehad van als anderen dit kunnen, moet ik het gewoon gaan proberen. Dus ben heerlijk gaan zitten kleuren en omdat ik het eigenlijk best leuk vond heb ik 2 afdrukjes gekleurd. Toen moesten er kaartjes mee gemaakt worden, maar dat was erg zoeken, want deze kleuren scrappapier koop ik eigenlijk nooit, want dacht altijd dat het niet mooi was en vandaar dat ik meestal vrolijke kleuren gebruik. Toen ik eindelijk een blokje had gevonden kon ik het niet laten om van beide afdrukjes een kaartje te maken.
Vandaag plaats ik er 1 en binnenkort de andere.
(vind die andere ook heel mooi geworden, maar daar zit grijs bij in)
Zelf ben ik tevreden met het resultaat en als ik nu zwart scrappapier tegen kom, neem ik vast wel een keer wat mee, want eigenlijk zijn het beste mooie kaartjes geworden. De volgende keer combineer ik ze met een andere kleur,want deze 2 die ik nu gemaakt heb, heb ik beide met dezelfde kleurcombinatie gemaakt.



Het afdrukje is gekleurd met distress markers.
Het papier is van avec.
Als versiering kant, lint, bedel, glitter, plakparels en bloemetjes.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan:
timeformagnoliachallenge.blogspot.nl  challenge 63 zwart/wit + 1 andere kleur

Iedereen die Anita voor haar verjaardag een kaartje heeft gestuurd heel erg bedankt!
Hoop dat ze vandaag toch een beetje kan genieten van haar verjaardag.

53 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi zwart / wit met de kleur roze erbij, hij is heel leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Jolanda!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zwart een prachtige kleur om samen met iets anders te gebruiken.
    'k Gebruik het zelf ook regelmatig en meestal in combinatie met rood.
    Zeker nog doen Jolanda, je kaart is heel geslaagd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,

    Wat knap dat je dit dan toch aan durfde, heel knap gemaakt en ik vind het echt een prachtige kaart! Wat een lief afdrukje en zo mooi ingekleurd, mooi geheel.
    Hopelijk is mijn kaart voor Anita aangekomen, leuk dat jij dit georganiseerd hebt, ze kan wat extra aandacht heel goed gebruiken.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda
    Wat een leuk kaartje, en wat een schattig stempeltje
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jolanda, ook al vond je de opdracht moeilijk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je de uitdaging bent aangegaan Jolanda en niet alleen dat......je hebt twee onwijs mooie kaartjes gemaakt dus ik zou zeker zeggen: vaker doen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is heel leuk geworden,knap om in zwart/wit te kleuren,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi
    Nou het is je heel erg goed gelukt .
    Het is een prachtig kaartje en heel mooi gekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Jolanda.
    Zwart wit combinatie zijn mijn lievelings kleuren.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig in deze kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart.Zeker geslaagd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi geworden! Erg leuk met dat kantje erlangs!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zie je maar Jolanda, wie niet waagt wie niet wint! Een prachtige kaart heb je gemaakt! En jij bedankt voor het doorgeven, ik hoop dat ze lekker veel kaarten krijgt. Ik heb in ieder geval er één gestuurd!

    Groetje Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje!
    Keuk als je door zo'n uitdaging iets nieuws ontdekt.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk is je kaartje!
    Heel mooi kleurwerk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Je kaart is echt schitterend geworden en mooi gelukt
    in deze kleuren hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Jolanda! En ook heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Jolanda, super geslaag hoor in zwart-wit met 1 andere kleur.....zo moooooi ingekleurd Tildaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda, wat leuk dat je de uitdaging toch aangegaan bent en je ziet...het smaakte naar meer ;p
    Het is een schattig kaartje geworden en heel mooi ingekleurd. Ben al benieuwd naar de andere...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gedaan Jolanda! Ik vind het ook altijd een mooie combi, zwart/wit. Doe het veel te weinig.
    Enne...het kaartje is op de bus gegaan gister!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed gelukt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje Jolanda, ik vind deze kleurencombinatie super!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie en stijlvolle creatie in deze kleuren. Prachtig geheel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is zeker een prachtige kaartje geworden, heel mooi deze kleur met het zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart is het geworden. Toch nog een vrolijke kaart ook al is ie in het zwart wit. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tja Jolanda soms moeten we de uitdaging echt aangaan hè maar je hebt het prima gedaan mooi kaartje.
    Ik hoop dat Anita heel veel kaartjes heeft mogen ontvangen voor haar verjaardag.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend kaartje..hoop ook dat Anita toch nog een leuke dag heeft gehad met veel kaartjes....was een goede actie van je!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooi kaartje geworden!! Alles past heel mooi bij elkaar!!
    Het afdrukje vind ik mooi ingekleurd.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaartje ziet er super uit Jolanda.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Jolanda,

    Super mooi kaartje, Magnolia in zwart/wit...
    Dat roze maakt het dan weer heel girly...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super dat je de uitdaging bent aangegaan, het resultaat ziet er echt prachtig uit!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij is werkelijk heel mooi geworden. Leuk dat zwart/wit met met roze.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda. Leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi gemaakt, leuke stempel.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Snoezig kaartje in een mooie kleurencombi! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wauwww die is mooi!!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Schitterende kaart. heel mooi de kleuren zwart/wit en roze.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. heel leuk kaartje en een vrolijk afdrukje
    leuk met de kleuren die je gebruikt hebt
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zo zie je maar Jolanda, dat het soms helemaal niet verkeerd is om uit je comfort zone te komen. Dit kaartje heb je heel mooi gemaakt! En ik ben benieuwd naar het andere kaartje ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een pracht van een kaart Jolanda.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik vind het een prachtige kaart! Je kaartjes worden steeds mooier!!
    Super deze kleurencombinatie.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een toppertje zeg! Bedankt voor je deelname aan TFM challenge en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met de tweede plaats bij tmf . Het is ook een hele mooie kaart.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een schitterende kaart Jolanda!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda