dinsdag 22 oktober 2013

foto's van de 80 kaarten + uitslag candy

Heb de mensen waarvan de kaartjes nog onderweg/kwijt zijn geraakt mee laten doen door een lootje in een grote schaal te doen. Allemaal heel erg bedankt dat jullie hebben mee willen doen.
Van een ieder waarvan ik adres + verjaardag heb, ploft er tegen die tijd een kaartje op jullie mat.
Heb een behoorlijke verjaardagskalender gekregen!

Ik zal eerst even foto's laten zien van de mooie kleurrijke deuren met kaartjes.










We hebben een top 3 gemaakt met z'n allen (ook de visite).
1 = diana marcusse
2 = christa mulder
3 = plony de jong


Daarnaast zou ik voor het achterlaten van een reactie + per 10 kaartjes een prijsje uitreiken.
Doordat er 80 kaartjes zijn nu kom ik op 8 voor de kaartjes uit.
Omdat mijn 3 kinderen graag lootjes mogen trekken, heb ik Esmee de nummers 1,4, 7 gegeven, Amber de nummers 2,5, 8  en Denny 3,6, 9.
Op deze volgorde mochten ze dus om en om een lootje uit de schaal pakken.

1 anita van merode
2 wil bakker
3 adriana rijksen
4 wendy feijen
5 bep maagdenberg
6 ans gilbert
7 anneke van brussel
8 corrie van de velde
9 natasja valt.

Zou een ieder die gewonnen heeft haar voorkeur (liefst een paar dingen) willen doorgeven zodat ik van boven af begin en hoop dat ik iedereen blij kan maken met iets. (begin bij de top 3)
Mocht je een magnolia stempel willen, dan mail ik je de foto's van de soort wel even door, want je mag kiezen uit 16 verschillende.

Mochten je nu niets gewonnen hebben, ik kom eind december weer terug met een candy i.v.m. het 2-jarig bestaan van mijn blog en dan hoef je er eigenlijk niets voor te doen, behalve een reatie achter te laten bij het berichtje dan.

Sorry, voor het erg lange bericht.
Heb daarom geen foto's van de kom met lootjes + getrokken lootjes aan dit bericht toegevoegd.
(dit zijn jullie eigenlijk niet gewend van mij.)


48 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda
    Eerst wil ik je even zeggen dat ik het geweldig voor je vind , dat je zoveel kaarten hebt ontvangen, dat ik ook een prijsje heb gewonnen dat is echt super leuk, ik laat mij door jou verrassen, ik heb niet echt een voorkeur hoor. Ik ben blij met wat jij mij wilt geven
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat geweldig dat je zoveel kaarten hebt gekregen meis......ik voel me dan ook helemaal vereerd dat ik in jouw/jullie top-3 zit. Dankjewel daarvoor. Geniet nog maar lekker na van al het moois en begin maar vast kaarten te maken voor alle verjaardagen die er aan zitten te komen hahaha. Maar....daar draai jij je hand niet voor om!
    Fijne dag verder, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat super leuk al die kaarten aan de deur. En wat lief dat je zoveel prijzen weg geeft. En wat dan ook nog leuk is dat ik er bij zit!!! Super , bedankt!!!
    Mijn voorkeur gaat uit naar een Bestie stempel of charmes. Een magnolia stempel vind ik ook leuk. Ik heb er hiervan al wel veel van. Maar er kan er natuurlijk nog wel eentje bij zitten die ik nog niet heb. Zo,lief dat we ook nog iets uit mogen zoeken.
    En een fijne verjaardag gehad dit weekend? Vast wel, met z'n allen een top drie uitgezocht, leuk.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat veel kaartjes!
    En de dames die gewonnen hebben gefeliciteerd!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb jij veel kaarten gekregen!! Stuk voor stuk prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig gezicht zo'n kleurrijke deur! Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dames die gewonnen hebben gefeliciteerd en de volgende keer beter voor mij
    je bent in iedergeval goed verwend met kaarten
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 80 kaarten en eigenlijk dus meer als ik het goed begrijp, wow Jolanda wat super leuk voor je en wat een feestelijke deuren!! Ik zou het lekker tot de kerstkaarten binnen komen laten zitten, zooo gezellig!!!!
    De gelukkige dames allemaal van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met jullie prachtige candy en jij weer bedankt Jolanda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig zeg, meer dan 80 kaartjes!! Echt super, en wat zitten er een mooie bij zeg! Van harte gefeliciteerd aan de winnende dames! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat gaaf zoveel mooie kaarten bij elkaar!! Prachtig gezicht. En proficiat aan de dames die in de prijzen zijn gevallen. Veel plezier ervan!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw fantastisch dat je zoveel kaarten hebt gekregen.
    Dat is nog eens jarig zijn.
    Oogt heel mooi zoals jij ze uitgestald hebt en leuk dat je dit aan ons laat zien.
    Jammer, niet in de prijzen gevallen, volgende keer misschien meer geluk.
    Toch bedankt dat je ons allemaal de kans gegeven hebt om te winnen.
    Winnende dames gefeliciteerd. Veel plezier met jullie mooie prijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig gezicht, al die mooie kaarten op je deuren. Lekker genieten en zoveel moois om iedere dag naar te kijken. Geweldig om ook mijn naam op je blog terug te zien, dank je wel!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo Jolanda zeg, je bent echt verwend met geweldige kaarten, echt super mooi
    allemaal en zo leuk, dat verdien jij ook echt wel ☺

    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd aan alle dames die in de prijzen zijn gevallen
    En jolanda super dat je zoveel kaarten hebt ontvangen dat alleen al is een feestje.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen! Wat gezellig alle kaartjes zo aan de deur! Wat super gaaf dat ik ook in de prijzen ben gevallen. Alle andere dames ook gefeliciteerd!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vergeet ik helemaal mijn voorkeur aan te geven..... hihi

    Ik vind een Bestie, Magnolia stempel erg leuk! Ook 1 van de stansjes vind ik erg leuk. Behalve die van Marianne want die heb ik al.....

    Eigenlijk maakt het me niet uit, kijk maar! Ik vind het al veels te leuk dat ik een prijsje gewonnen heb!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, dankjewel, Denny!!!! Super dat je mijn lootje eruit hebt gehengeld:-) Heel erg leuk. Ik heb je een mailtje gestuurd, Jolanda. Alle andere winnaressen ook gefeliciteerd.
    Wat prachtig al die kaarten zo!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk gezicht al die kaarten bij elkaar.
    Gefeliciteerd dames die gewonnnen hebben.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg leuk deze post wat een berg winnaars

    echt heel leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een berg kaarten heb je gekregen
    en wat staat dat gezellig zo aan de deur
    en helemaal geweldig dat ik in de prijzen ben gevallen
    ook alle andere dames van harte gefeliciteerd
    mijn voorkeur gaat uit naar de knipvellen, bloemetje,s magnoliastempel
    ach eigenlijk is alles mooi wat jij in deze candy weggeeft
    dus ik laat me gewoon verrassen
    wat geeft dat een fijn gevoel om zoveel mensen blij te maken hè
    alvast heeeeeeeeel hartelijk bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd aan de winnaars en jij kan nog lang nagenieten van de kaartjes Jolanda.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen! En wat gezellig alle kaartjes zo op de foto aan de deur! Heel gaaf dat ook ik de prijzen ben gevallen. Wil een ieder feliciteren die in de prijzen is/zijn gevallen.

    Ik vind een Bestie erg leuk, maar ben overal blij mee dus kijk maar.

    Lieve groetjes Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat ik mijn naam tussen de gelukkigen zie! Ik heb je een mailtje gestuurd Jolanda. Dank je wel hoor! Alle anderen ook gefeliciteerd!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er geweldig gezellig uit!
    Proficiat aan alle winnaressen en veel plezier met jullie prijs
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dames gefeliciteerd met jullie prijsjes...helaas zelf niet in de prijzen gevallen!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Allemaal gefeliciteerd!!! en veel plezier met jullie prijs!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige en mooie kaarten allemaal Joland.
    Allemaal Van Harte Gefeliciteerd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezellige deur heb jij nou, Jolanda!
    Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super dat je zoveel kaarten gekregen hebt. Wow. Bedankt voor het meedoen en winnaars gefeliciteerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat heb je veel kaarten gekregen, Jolanda.
    Echt gezellig, al die kaarten aan de deuren.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jolanda,

    Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een leuk gezicht al die zelfgemaakte kaarten!
    Ik wil je ook bedanken voor je trouwe reacties op mijn kaarten. Ik waardeer het, al kom ik te weinig bij jou langs.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woooow Jolanda wat een fantastische mooie kaartjes heb je gekregen voor je verjaardag....heel leuk dat je ze zo allemaal laat zien...
    En dames gefeliciteerd met het winnen van een leuk prijsje...
    jammer voor mij ...maar niet getreurd...volgende keer beter....

    groetjes rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Als je zo doorgaat moet je verhuizen naar een huis met meer deuren, wat een gezellige boel, en wat een bijzondere verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd Allemaal. En Jolanda bedankt dat ik mee mocht doen met deze leuke candy. En wat ben je lekker verwent met 80 kaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jeetje, wat een hoop kaarten heb je ontvangen, en zulke mooi!!
    Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wauw Jolanda ik heb alle kaartjes eens zitten bekijken, wat een schitterende kaarten heb je gekregen, helemaal super. En gefeliciteerd voor alle winnaars, helemaal super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtige kaarten heb je ontvangen Jolanda super voor je

    alle winnaars gefeleciteerd veel plezier er mee

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ontzettend veel kaartjes Jolanda, geweldig!! Geniet ervan zou ik zeggen maar dat gaat vast wel lukken. Met zoveel kaarten vind ik het een enorme eer dat ik in je top 3 sta, dank je wel daarvoor.
    Iedereen die wat gewonnen heeft, veel plezier met jullie prijsjes.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw jolanda, wat een hoop kaarten heb je gekregen.leuk dat de deuren bij jullie zo vol hangen.dan word volgend jaar druke tijden zoveel kaarten te maken ha ha ha .voor de winnaars proficiat.groetjes margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Jolanda,wat veel kaarten heb je gekregen leuk hoor!Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow wat veel kaartjes..geweldig gezellig zo in huis:-))

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super Jolanda, wat ziet dit er prachtig en feestelijk uit!! Wat fijn voor je dat er zoveel lieve blogdinnen zijn die aan je gedacht hebben! Geweldig om te zien, geniet er lekker van na! Voor alle prijswinnaars een hartelijk gefeliciteerd en voor jou natuurlijk de complimenten voor het weggeven van zoveel prijsjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jolanda, wat een prachtige kaarten heb je gehad en zovéél. Echt geweldig!!! Dik verdiend, denk ik dan, want ik zie je zoveel blogs altijd weer trouw bezoeken, dat is zo lief. Geniet er maar lekker van. Iedereen die gewonnen heeft ook proficiat, geniet van een leuke prijs. Jolanda, supertof dat de jarige zelf zoveel weggeeft, zo maak jij ook weer veel blogvriendinnen blij! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw wat een boel kaartjes. Dit is wat je zo graag wilden. Je bent zo echt jarig zeg! Gefeliciteerd voor allen die een prijs hebben gewonnen. Maar daar ging het niet echt om. Jij moest gewoon een goed gevulde deur hebben met je verjaardag.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Alle dames proficiat met jullie gewonnen prijs, en Jo+anda ontzettend bedankt dat je zoveel prijzen beschikbaar stelde voor ons allemaal....SUPER LIEF!!!!!
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  46. jouw verjaardag is in ieder geval top geweest, wat veel prachtige kaarten heb je ontvangen Jolanda, echt een jarig gevoel krijg je daarvan, de winnaars van harte gefeliciteerd en dat zijn er heel wat deze keer, groetjes en een fijn weekend, Jeannette (sorry voor mijn late reactie, maar ben net terug van een midweek weg)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Jolanda. Wat leuk voor je 80 verjaardagskaarten. IK reageer w t laat maar dat komt doordat ik met vakantie ben geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda