vrijdag 31 augustus 2012

paars


Heb het afdrukje gekleurd met derwent.
Het achtergrondspapier is van de boekenvoordeel.
Als versiering heb ik wat swirls gebruikt van joy.
Dit keer eens een kerstkaartje in een andere kleur.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen aan:

- http://christmaschallenges.blogspot.nl/   challenge 39 kaart na sketch
- http://decreatievezebra.blogspot.nl challenge 26 alles mag


Weet toevallig iemand hoe je de datum kunt veranderen bij blogger in de oude stijl?
In de nieuwe stijl heb ik al wel iets gevonden, maar dat lukt bij mij niet omdat ik dan geen foto's meer kan plaatsen.
Wil nml. een verjaardagscandy gaan doen en zou het fijn vinden als deze boven aan blijft en ik rustig mijn nieuwe creaties kan plaatsen tot die tijd.
Hoop dat iemand mij kan helpen.

29 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda

    Wat een lief kerstkaartje je hebt mooie swirls gebruikt.

    Ik heb geen idee hoe je je bericht boven aan moet laten staan .maar dat zal iemand vast wel weten .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella





    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer prachtig Jolanda en met het andere, daar kan ik helaas geen zinnig antwoord op geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldige kaart Jolanda en die swirls zijn echt prachtig. Helaas........ook deze pc-kluns heeft geen antwoord op je vraag en is alles al lang weer vergeten van haar eigen verjaarscandy. Ik hoop dat iemand je kan helpen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en de kleur paars is ook heel mooi.
    Ik weet helaas ook niet hoe je dat zou moeten doen.
    groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuke kaart gemaakt. die hoekswirls zijn prachtig.
    ik kan helaas met die candyplaatsing je niet helpen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Ik denk als je een bericht maakt kan je aan de rechterkant (naast je bericht) bij het klokje de datum veranderen. Ik hoop dat het lukt, suc6.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda en alle anderen. Kijk even hier en ik hoop dat je er zo uit komt. http://bloggendoejezo.blogspot.nl/search/label/Een%20bericht%20bovenaan%20laten%20staan
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb dit allemaal uitgeprobeert, maar zodra ik de datum verander, wil hij het niet plaatsen en wordt het een concept en wordt het pas deze dag gepubliceerd, wat dus absoluut niet de bedoeling is

      Verwijderen
  8. Op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven Jolanda, maar zie hierboven al dat er een oplossing staat gelukkig. Wat heb je een schitterend sfeervol kaartje gemaakt Jolanda, heel mooi met die hoekjes. Super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuke kaart, Jolanda

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er ook een leuk kaartje van gemaakt, mooi zo in dat paars.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda,

    Mooie kerstkaart in een geweldig mooie kleur.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk met de swirls.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Jolanda! Ik heb de kaart zelf ook net af voor de challenge maar het is nu te donker een foto te nemen dus dat is weer voor morgen.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och meisje kon ik je maar helpen,maar ik ben zo'n knurft met bloggen ik weet het niet,je kaart is wel heel mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal mijn kleur Jolanda ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jolanda,mooi kaartje is het geworden de skets is ook mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi kaartje
    prachtige kleurtjes , vind het super mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi kaartje, leuk dat je met de Challenge meedoet, heel veel succes!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jolanda, wat heb je en prachtige kaart gemaakt met de challenge van CCWS, en wat leuk dat je meedoet, heel veel succes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooi en schattig kaartje,heel mooie kleuren en samenstelling!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda!

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg! Heel erg mooi :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kerstkaart! Mooie kleur en ook een leuke sketch! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige paarse kaart.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog. Deze kaart is erg lief in zie zachte pastelkleur. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie paarse kaart Jolanda! Ik heb het bij mijn laatste candy ook gedaan, maar ik heb geen idee meer hoe. Ik heb toen op google gezocht en het uiteindelijk wel ergens gevonden, maar ik weet echt niet meer waar, sorry.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje, Jolanda. En wat leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij CCWS. Heel veel succes en tot een volgende keer :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda