woensdag 7 maart 2012

magnolia envelop kaart

Heb de envelopkaart gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochtertje.
Ze heeft vandaag haar kinderfeestje gevierd en op de achterkant van het kaartje had ik geld geplakt zodat ze zelf iets naar eigen keuze van het geld kon kopen.
Mijn dochtertje kwam vanmiddag stralend thuis en riep mama ze vond het een heel leuk kaartje en gaat het bewaren. (ook had mijn dochtertje hem niet eerder gezien dan dat ze naar het feestje ging)
Heb het afdrukje gekleurd met derwent.
Het achtergrondspapier heb ik een beetje in de meisjes kleuren gehouden net als de versiering.

Wil met dit kaartje mee doen aan:
- http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/  challenge 27 envelopkaart.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke envelop, Jolanda!
    Het is altijd leuk te horen als de ontvanger ervan blij is.
    Bedankt dat je meedoet bij de Dutch Magnolia Lovers uitdaging!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda